{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونا لیاقتشو دارن🥺❤️

اونا لیاقتشو دارن🥺❤️
دیدگاه ها (۲)

لحنتی عالی بوددد

اونا فقد دلشون شکسته بود...

کسی کع شیطان پرست باشه هیچوقت از خدا تشکر نمیکنه...اما هنوز ...

گادددد

لیاقتشو نداشت

اونا زبون اشاره دارن😭😭

ولی اونا لیاقت این جایگاهشونو دارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط