{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازی کردن با احساسات کسی تاوان دارد ❌

بازی کردن با احساسات کسی تاوان دارد ❌
دیدگاه ها (۰)

چرا دیگه ذوق و شوقی نداریم؟

برا شما هم پیش اومده؟😂من که بعضی اوقات دو سه بار میندازم‌ با...

💫صبح یعنی با قناری همصدا 💖عاشقی را نغمـه‌ی باران کنی💫خود بخن...

ی نصحیت برادرانه مرد باشید تا پای مرگ

بازی با احساسات ما ؟!😑🔪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط