{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای چقدر دوسش دارم کاراکتر مورده علاقم ای💜 اون قلب سفیدو ق

ای چقدر دوسش دارم کاراکتر مورده علاقم ای💜 اون قلب سفیدو قرمز کن ممنون
دیدگاه ها (۲)

واییییی

اکانه کیا عاشقشن من خودم شخصن عاشقشم ولی نصف اوتاکو ها عاشقه...

حرفی ندارم بگم😶‍🌫️

کیوتا خیلیاتون درخواست کردید اینو پست کنم منم پستش کردم امید...

قلب سفیدو قرمز کن عشقم

ممد بنده خدا

زیباییییی🤌:)میشه اون قلب سفیدو واسه من قرمز کنی؟❤️❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط