{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما infp هارو دست کم نگیرید!

ما infp هارو دست کم نگیرید!
اشاره به شخص خاصی هم نیست، مگه نه entp... 😊
دیدگاه ها (۷)

... intj,intpخیلی هم عالی-_-

ENFP 🌿💚🥝

ISFJ (حامی - The Defender): ویژگی‌ها: اینا خیلی مهربون، هم...

ISTJ (فردِ وظیفه‌شناس - The Logistician): ویژگی‌ها: اینا ...

اشاره به شخص خاصی ندارم@anila.xاگه بفهمم بلد نیستی🔪🔪🔪🔪

اصلا به شخص خاصی اشاره ندارم😂👍🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط