{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیتمو یکم بهتر کردم

بچه ها ادیتمو یکم درست کردم خوب شده؟ ♡ॢ₍⸍⸌̣ʷ̣̫⸍̣⸌₎
خدایا این چه ادیته انقدر منحرفففف💀💀💀💀🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۳)

ای هوشینووووووo((*^▽^*))o

کایزررررo((*^▽^*))o

قفل ابی💙کاوایییییییo((*^▽^*))oشخصیت مورده الاقه من تو قفل اب...

ادیت من

این کلیپ رو خودم درست کردم یا بهتر بگم فقط اهنگشو عوض کردمخو...

این ادیتمو پارسال زدمالان دوباره پیداش کردم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط