{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بهت میگم مراقب خودت باش!

وقتی بهت میگم مراقب خودت باش!
یعنی میمیرم اگه بیوفته روتو یه خراش:))🤍
وقتی بهت میگم مراقب خودت باش!
یعنی دوستت دارم، زنده بمون، فقط بگو باش:))🤍
دیدگاه ها (۱۱)

یافته ای از اعماق گالریم🧐

حق🎀

🤍(:

پایانش رو چه جوری مینویسین؟ 🤔

میمیرم اگه رو تو بیوفته یه خراش :).

قطع رابطه وقتی هنوز عاشقی سخت‌ترین کاره اما گاهی تنها راهیه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط