{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی به نظر من یکی از بدترین شکنجه ها شنیدنِ اسمش و تظاهر به بیخیالیه! 😔👉🏻

ــــــــــــ
دیدگاه ها (۰)

افتخار ماس 🇦🇫😔👉🏻

اینم گندگی 😂👉🏻

سخته که وانمود کنم دلم برات تنگ نشده.😩🥰

افغانستان زیبا 🥰😩

بدترین اخلاق سعید از نظر خودش 😁

وقتی فکر می کنی تموم شد اما هر بار با شنیدن اسمش ناراحت میشی...

تخریب : 100 از 100 ــــــــــــ ـــــــ ـــــدوتا شاهتون کــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط