{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

parkmia 80293069

دیدگاه ها (۰)

ولی انیمه ناروتو یه چیز دیگه بود

اما هیناماری شینوبی بودن اونقدراهم خوب نیست

کلمه مورد علاقه ی من دادبایو هستش مال شما چیه؟

‏عمر با ارزش ترین داراییِ آدمهاگه کسی برات وقت گذاشت یعنی دا...

#عاشقانه_های_من#تکست #دلنوشت #استوری#زیبا #خاص #غمگین #احساس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط