{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😅

😅
دیدگاه ها (۰)

بچها صدام به شدت گرفته و نمیتونم حرف بزنم دلم میخواد گریه کن...

چند سالت بود فهمیدی وفتی داری به کسی فکر میکنی اون شخص هم دا...

ahhhhhhاین چرا انقدر خفنه

بدترین حس ممکن:(((

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط