{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با تو من مالک دنیام...

دیدگاه ها (۵)

غم خیلی گرونه برای هر کسی خرجش نکن ب

‹تو اومدی و شدی خواستنی‌ترین فرد زندگیم که حالا یک لحظه هم ب...

#تولدم مبارک

#لایک❤

بهترین حس دنیام با تو🫀🥺

عمر:بابا ما حالا یه گوهی خوردیم تو این دنیام باید کونم بزاری...

من چرا تو این دنیام؟؟؟با حمایتت خیلی خوشحال میشم❤❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط