{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو دیگه مال من نیستی.....

تو دیگه مال من نیستی.....
دیدگاه ها (۰)

مرسیییی عزیزم ♥️🫵🏻 حداقل فالو هم میکردی ♥️😂

مرسی عشقم که هم لایک کردی هم کامنت ممنون میشم اگه فالو هم بک...

505

دقیقاااا چیزی خیلی ها نمی‌دونن🤷🏻‍♀️🤧

تو دیگه مال من نیستی و من باید قبولش کنم،این خیلی سخته:)))))...

حالا دیگه مال من *نیستی !

دیگه مال من نیستی تمومت کردم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط