{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و تو کاری نمیتونی بکنی، باید فراموش کنی و ادامه بدی، زندگ

و تو کاری نمیتونی بکنی، باید فراموش کنی و ادامه بدی، زندگی با وجود اونا یا بدون اونا چیزی برات کم نمیزاره
دیدگاه ها (۱)

کراشم🛐

چی شد خوشگله، بلاکت کرد یا بهت خندید؟

بسی غمناکم، آخه آدم چقدر باید حرومی باشه که هرچقدر بهش خوبی ...

عاح

.قانون زندگی اینه که بایداول بکاری و بعد درو کنی.تو نمیتونی ...

🗣️ : اوه تو نمیتونی بدون من زندگی کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط