{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچوقت دوست نداشتم؟!

هیچوقت دوست نداشتم؟!
دیدگاه ها (۰)

اهنگش>>>>ادیتش>>>>>فیکشنی که میشه ازش ساخت>>>>>>>>>>>>

این اهنگه>>>>>

🙃...

واو...✨

قشنگترین بن بستی که...تو زندگیم هیچوقتدوست نداشتم ازش برگردم...

هیچوقت همچین معلمی نداشتم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط