{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چرا افسرده شدم بدون دلیل گریه میکنم

نمیدونم چرا افسرده شدم بدون دلیل گریه میکنم
شاید دلیلش اینکه من ایرانیم
نمیتونم ایدل شم و کلا نمیتونم به ارزو هام برسم
دیدگاه ها (۶۱)

خدایی اسمشو تو پی وی بهت بگم بهم چی میدی

جنی

حقققق😂😂😂

عشقتون خخخخخ

....me:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط