{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتظار زجرآورترین چیزی است که خداوند به بشر داده است و تم

انتظار زجرآورترین چیزی است که خداوند به بشر داده است و تمام زندگی من سراسر از این زجر و عذاب شده است.
دیدگاه ها (۰)

اخه چرا 😭

باران کمی آهسته تر ، اینجا کسی در خانه نیستمن هستم و تنهایی ...

این زوج هم پایان خوبی نداشتن اما عشقشون قشنگ بود

..

من میخوام از زندگی لف بدم بخاطر زیبای این بشر😭😭😭😭پیک از هیون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط