{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه میگن........بهشت زیر پای مادران هست!!درست عالی واقعا

ولی چرا نمی گویند و نمیدانند که بهشت:
بر دوش پدران است!!👌👌🤌🤌🙋
دیدگاه ها (۲)

گاهی وقت ها هم میشه که شاگرد به معلم خودش یاد بده و بگه!

🤌🤌🤌🤌👌👌👌👌👌اسم فیلم: آیه های زمینی

بنظر من بلوکه باشن.جاشون امن تره!!

به علت شرایط بد اقتصادی وزندگی بهشت به زیر پای پدران انتقال...

بغض سعید الهویی در سوگ شهدای میناب🔻پسربچه یک ساله و نیمه‌ام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط