{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هم هر چی گاز دادیم ..راه نرفت ..!!🖤🔥🖤🔥🖤

دیدگاه ها (۰)

آری،قصه ما کوتاست..از هرآنچه حقمون بود..به دوریم و ازهیچی به هیچ رسیدیم ..!!

چهار روز نبودیم کی عزیزتر شده بود از من ..؟؟؟!👆🔞😉🔥

به شک کردنت..اعتماد کن و به اعتمادت،شک ! این روزها انگار همه نقاب دارن ..!🖤🔥🖤🔥🖤

#شاه ریمیکس #لاتی #دپ 🖤🔥🖤🔥🖤🔥🖤🔥🖤

چی دادیم؟ چی گرفتیم؟🆔 https://web.bale.ai/chat?uid=449654136...

🚩در تفاهم با آمریکا چی دادیم و چی گرفتیم؟

در تفاهم با آمریکا برای پایان جنگ؛ چی دادیم و چی گرفتیم؟ 🇮🇷 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط