{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما مازنی ها بهش میگیم اوو تره شما چي میگید دوستان

🍀🍀🍀🍀🍀🍀💜💥💜💥
دیدگاه ها (۱۰)

ای جان بنازم به این صدا مهدی کارگر خوش صدای مازندران

کشک بادمجون شمالی خوش مزه بی نظیر

😅😅😅😅

دورد بر شرفت مرد اونم مرد خرج کن

.چرا بهش میگیم کشوردوست

چرا بهش میگیم کشور دوست؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط