{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگیم یه کتابه...کتابی که تلخه یعنی داستان من بده و خیلی

زندگیم یه کتابه...کتابی که تلخه یعنی داستان من بده و خیلیم پره سختیه...خوب نیست اما اونقدرام بد نیست یه داستان پر از چاله که تا میایی بیرون افتادی توی یکی دیگه...این داستان منه :)
دیدگاه ها (۲)

امروز ۱۹ اوریله و ستاره چشمک زنمون تو آسمون یکساله شد...🌠زما...

پارت ۱۵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط