{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچند من از جودی بدم میاد ولی خب شخصیت دومش مهمتره🧡🩶

هرچند من از جودی بدم میاد ولی خب شخصیت دومش مهمتره🧡🩶
دیدگاه ها (۴)

اینم از ایمان عزیزم💞

تو بیخیال خودمی🧡...:)

اوه چه نگاه خفنی😂❤️‍🔥من و کوثر که تیم خفت گیری زدیم🤣

گند ترین کاری که کردی مدل گوشای خریته

از خودم بدم میاد،چرا چون هیچوقت شخصیت محبوب کسی نبودم...

Calm but dangerous part 2(ویوی جودی)جودی : خب اول از همه...چ...

💛🩷(پارت دومش😂)از کدوم شخصیت بزارم؟(از هر انیمه ای😂)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط