{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستای منم همیشه این ادعا رو دارن

البته واکنش دوست صمیمی من اینکه همشون فش کش کنه
دیدگاه ها (۱)

من اون دوست صمیم من

ببخشید فالو و کامنت و لایک یادتون نره

فدات شم قلبم

بچه ها

سلام بچه ها یک تصمیم خیلی جدی گرفتم اینکه قرار برای همیشه وی...

اره این زندگی کنه که با کلی درد و هست شروع میشه اره این منم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط