{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من سر این فیلم واقعا دلم شکست و خیلی گریم گرفت:)💔😭

من سر این فیلم واقعا دلم شکست و خیلی گریم گرفت:)💔😭
دیدگاه ها (۷)

ولی ستایش بد کرد در حق آرشام...💔

مرسیییی

ستایش و باران اون دوتا نمیدونم آسمون چیه

حقققق😑😂

هردفعه سر این صحنه گریم میگیره😭😭😭واقعا گناه داشتن همشونننن😭😭

گریم گرفت سر این:)

این فیلم واقعا خیلی نازه 🥹😭🤧 پیشنهاد میکنم حتما ببینید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط