{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گریه نکن !

گریه نکن !
واسه کسی که لبخندتو کُشت!
دیدگاه ها (۰)

*متنفرم از وقتایی ک یهو بی دلیل حالم بد میش

حالم بدع 💔نه جدن واقعن حالم بدع 💔😅

حق++++++++

تا قبلش یه کودکی بودن که تو دنیای گوگولی خودش با تصور کلی اد...

پایان نسل طلایی رئال 🥲دلم واسه ۲۰۱۷ تنگ شد🙂گریه نکن اسطوره ت...

گریه نکن🥲

گریه نکن🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط