{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امتحانمو دادم آسون بود 🤗

امتحانمو دادم آسون بود 🤗
شما امتحان چجوری دادید ؟
دیدگاه ها (۳۲)

امروز آخرین قسمت دونده دوست داشتنی میاد خدایااااا🥲❤️‍🩹

قلب منو رفیقم :) 😂دوست داشتی فالو و لایک کن خوشگل

امروز باید بشینم درس بخونم برا فردا امتحانم نمیتونم فعالیت ک...

امتحانتونو چطور دادید ؟ 🥲🥰من : خوب دادم ولی احساس میکنم بد د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط