{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنپاییم تو حلقومش 🗿🩴همینه که هس

دنپاییم تو حلقومش 🗿🩴همینه که هس
دیدگاه ها (۵)

چرا هچیکس شرکت نکرد

همینه که عس

یک حق

من برگشتم

تو دنیای واقعی هم همینه 🙃

زندگی همینه...! پس تو جدی نگیرش!!:)

ادیت خودمه شبیهش تو اینستا هس ولی عین‌اون نیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط