{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه خودتو ندیدی مشکل من نیست😑😂🙌

اگه خودتو ندیدی مشکل من نیست😑😂🙌
دیدگاه ها (۳۱)

دنیا جای بهتری میشد بدون...

باید میدونستم عشقت یه بازیه...اسم اهنگ: Charlie Puth We Don'...

هیچ موفقیتی اسون به دست نمیاد:)

کدوم این عادتا رو داری؟

اگر مشکل داری میتونی خودتو بکشی(:

اگه ندیدی نصف عمرت برفناست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط