{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی؟!

دیدی؟!
#پرسپولیس
دیدگاه ها (۰)

غم غلط کرده به توسرزده مگه من مردم؟#پرسپولیس

"ولی تیم عاشق که بازنده نیست"#پرسپولیس

"گم بشی من پیدات میکنم""زمین بخوری من باهات زمین میخورم"#پرس...

ولی من باتوبدنمیشم پرسپولیسم#پرسپولیس

دیدی نتونستی دیدی نشد 🥀

دیدی بی من داری میری دیدی قولاتو شکستیدیدی راست گفتم عزیزم د...

دیدی توم نتونستی دیدی نشد🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط