{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه اونی که بی رحمه برنده اس 🥀

همیشه اونی که بی رحمه برنده اس 🥀
دیدگاه ها (۰)

درد داره :) 🙂💔

رفیق عاشقتمم ... 😂😂

دلم خوابی میخواهد از جنس مرگ 🖤

رورای دوم رو میشناسی؟ افرین منظورم بانو هانا هستاین بانو بهت...

اس آخر و اس اول را برنده علام می کنممممم

رئال همیشه برنده، بارسا ی همیشه بازنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط