{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچهههه ها ادیت زدمم

قبلا خیلی خوب ادیت میزدمم ولی الان کلا یادم رفته یه مدت که ادیت نزدم افت کردم😭😭🤡
نظر؟
خوشتون هم نیومد که نیومد به کتفم من با اونایی بودم که خوششون میاد😁
دیدگاه ها (۳)

بالاخرهههههههه

بخونننن

واییییی بچه ها میدونم به گرد پای بعضی از پیج های ویسگون نمیر...

"بخاطر همینه که هیچ دوستی نداری "💔😔

سلام قشگام من قبلا این پیج رو زده بودم و کم فعالیت کردم در ح...

ׄ ✧ ۪ 원 ʿ 💭 , 07 ⊹ᰵᰨ ֹ ○ ❄️‌⃝ ׅ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط