{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون#صاحب کلمه برام ارزشمند بود!!

چون#صاحب کلمه برام ارزشمند بود!!
دیدگاه ها (۳)

#اعتماد

:)))

«من خیلی وقته از هیشکی هیچ توقعی ندارم»

خیانت اگه بخشیدنی بود...☠️

چون صاحب کلمه خیلی برام ارزشمند بود...لایک یادتون نره ❤️ اصک...

برام کلمه موجودات عجیب رو توی کامنتا بنویس🗯

کلمه یلدارو برام کامنت کن تا راهنماییت کنم ❤️✨️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط