{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه یه دابسمش های گوشیمو پاک کردم نظره تون چیه

همه یه دابسمش های گوشیمو پاک کردم نظره تون چیه
دیدگاه ها (۰)

دعوته تون کونم اینستا بیاین توی پیج

نت ندارم پست بزارم 😑😢😓

کامنت بگید حتما حتما

سپیده اگه می خوای فرانسه رو ببینی فالو کن

یه کیلیپ از آوا درست کردم خوب شده از نظره شما

یه سوال دارمتایپ mbti تون چیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط