{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد از مرگ م̷ـــِْن غمگین ترین میشی 💔

بعد از مرگ م̷ـــِْن غمگین ترین میشی 💔
دیدگاه ها (۰)

خیانت 🥀

روی هرکی دست گذاشتیمرومون پا گذاشتتنهامون گذاشتو رفت

غمگین ترین هست

#سرنوشت#مرگ#عاشق#غمگین#سیاه_سفید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط