{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید قراره تو غم خودم نابود شم؟؟

شاید قراره تو غم خودم نابود شم؟؟
دیدگاه ها (۰)

اوهوم...

نه. لطفا

واقعا اینو میخوام

اخر روزی مرا خواهد کشت...

وَ شاید با تو بودن اشتباهی است که من را نابود می‌کند.

سلام بچه هامن قراره از پیشتون برم...اره قراره کلا برم و محو ...

شاید محبوب شم تو ( زندگی بعدی...)ᴹʸ ʷᵒʳˡᵈ ʷᵃˢ ᵈᵉˢᵗʳᵒʸᵉᵈ ᵃᶠᵗᵉ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط