{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا بخدا انگار من بودم نصف شب میومدم لایو، باک.سرامو تا

والا بخدا انگار من بودم نصف شب میومدم لایو، باک.سرامو تا میکردم🤣
دیدگاه ها (۳)

این بچه کیهههههههه؟؟؟؟ 😭نامجون خیانت کردی؟؟؟

وات د هل😂😂😑

سخنی ندارم😈

سلامت روان که ندارم🤣😑

چه کار میکردی کاری که من میکردم رو ین پایین نوشتم

شب ( روز ) زنده داری کرم این چند وقت اخیر...🥲 خیلی ناراحتم ا...

ادیت خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط