{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاد بودن حق ذاتی هر آدمیه

شاد بودن حق ذاتی هر آدمیه
آرزوی شادی می کنم برای تک تکتون 🥰🥰🥰
دیدگاه ها (۸)

عشق جانم ...🥰🥰❤

عاشق تو نبودنبیهوده ترین تلاش دنیاست ...❤👌👌

🥰🥰❤

درود بر تو 😂😅واکنش وانتی 😍😍😍

الهی. گاهی ... نگاهی

برای تک تکتون ارزو میکنم که یه کوروش توی زندگیاتون پیدا کنید...

عرص ادب واحترام خدمت شماسروران گرامی،، خسته نباشید. بهترینها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط