یه چیزایی تو ویسگون میبینم اصلا ، خودش برام هر کسو بخواد
یه چیزایی تو ویسگون میبینم اصلا ، خودش برام هر کسو بخواد فالو میکنه ، خودش پیامای پی وی رو سین میزنه👀 میبینم پیاما سین خورده
خب داداش جوابم میدادی چه کاریه
خب داداش جوابم میدادی چه کاریه
- ۴۹۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط