{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای خدااااااااااااااااااا قیافه اش چه نانازههههههههههه😍😍😍

وای خدااااااااااااااااااا قیافه اش چه نانازههههههههههه😍😍😍💖💖💖
🧡🍷
دیدگاه ها (۶)

اون جعبه رو بدین من ببرمش خونهههه🤣🧡🍷

آقا یه سوال جریان اون چوکر چویا چیه؟ من هنوز نفهمیدم🧡🍷

به به داداشم چه قشنگه چشتون در بیاد😁🧡🍷

فقط من بودم که به دماغ دازای توجه کردم🤣🤣🤣🧡🍷

وای من میترسم که فادیمه از حرص ایسو بعد طلاق بره سمت ایوبهان...

وای فقط قیافه هاشوننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط