{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق من خودم دیم😂

حق من خودم دیم😂
دیدگاه ها (۰)

چقدر راست🤣🤣

کی میشه ما متحد بشیم😎😌

حق🤣🤣

بالاخره یکی درکمون کرد

اره براس توان هم دیم په دیم حبر دع نه پشتا 🤟

.... دیم دع بری🖤✈️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط