اشکالی نداره شکست بخوری
اشکالی نداره شکست بخوری
چون اشکالاتت رو پیدا می کنی
و دفعه بعدی میتونی بهتر عمل کنی.
این که بخاطر ترس از شکست خوردن
تلاشی نکنی، یعنی باختن !
بازندهها کسایی هستند که از باختن خیلی
میترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمیکنن ...
حسین پناهی
چون اشکالاتت رو پیدا می کنی
و دفعه بعدی میتونی بهتر عمل کنی.
این که بخاطر ترس از شکست خوردن
تلاشی نکنی، یعنی باختن !
بازندهها کسایی هستند که از باختن خیلی
میترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمیکنن ...
حسین پناهی
- ۶.۹k
- ۰۱ آبان ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط