{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اشکالی نداره شکست بخوری

اشکالی نداره شکست بخوری
چون اشکالاتت رو پیدا می کنی
و دفعه بعدی میتونی بهتر عمل کنی.
این که بخاطر ترس از شکست خوردن
تلاشی نکنی، یعنی باختن !

بازنده‌ها کسایی هستند که از باختن خیلی
میترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمیکنن ...

حسین پناهی
دیدگاه ها (۱)

گل پسر بلا

نوازنده علی ابادی

هفته وحدت مبارکباد

Bluelock Scenario p.t 1

Soonliy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط