{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدای من این چه سمیه آخه بعدم جونگکوک تو چرا به من تو اصلا

خدای من این چه سمیه آخه بعدم جونگکوک تو چرا به من تو اصلا ولش کن من قهرم 😭
دیدگاه ها (۴)

شما هم اینجوری هستین ولی خب من سینگلم 🥲😎

متأسفم اینو بهتون میگم واقعا متأسفم 😭😓

حسود منه 💗💋

ای خداااااااا نانازی ها 😍😘

فکر کن اخر شب تو جونگکوک رو ببینی باهاش عکس بندازی بعدم بری ...

این چه سمیه تو اکسپلورمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط