{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی حس پوچی از هر چیزی سنگینتره 🥀

گاهی حس پوچی از هر چیزی سنگینتره 🥀
دیدگاه ها (۰)

استوری++

خسته امهمینقدر کوتاه ... همینقدر غیر قابل درککاش میشد اینو ب...

استوری++

من از خودم میگزرم.

هنوز توی کشو هستش میتونم بگم از درد و حس پوچی و اون مسئولیت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط