{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تو این خونه بودی اونجا می رفتی؟

اگه تو این خونه بودی اونجا می رفتی؟
دیدگاه ها (۱۵)

تو رفتی و آقای ما هم رفت، وَلله... آقای ما می ماند اگر تو ما...

اگه دوستش بودی این ها رو از نزدیک می دیدی 😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط