{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💙💜

💙💜
دیدگاه ها (۶)

این قسمت چند بود😅😂جیگرش خیلی جیگر بود به مولا

بچه ها اگر براتون سوال شد چرا این اجق وجق رو نوشتم باید بگم ...

برای:@annie_yemir

دوتا از کراشام اس2و3 اس1 ادیت خودمه

اصکی آزاد.لایک و کامنت یادت نره.فالو کنی فالو میشی 🐥🎀

زندگی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط