{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه با ادامی باشی یا ای مشت

نه با ادامی باشی یا ای مشت
دیدگاه ها (۰)

مرگ خبر نمیکند همانند انانی که بدون خداحافظی رفتند

هر مشت خاک توست به ما توتی های به چشمباشی هستی همیشه دوربرم ...

آزاد باشی ای ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط