{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گذشته شاد تر بود تا الان 🥲🙃

گذشته شاد تر بود تا الان 🥲🙃
دیدگاه ها (۰)

خیلی بد گذشت

منم هربار شکست دلم قاب عکسات شکستن ! :/

هورا شاد خراب شده الان واقعاً شادم

همگی الان باید شاد باشیم یا فشار بخوریم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط