{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عذر خواهی به درد ما نمیخوره

عذر خواهی به درد ما نمیخوره
دیدگاه ها (۱)

سرم داد نزنیددددددددددد

صدای مغزم .

همچین چیزی :

واقعا متنفرم

سلااامبابت چند روز غیبت عذر خواهی میکنمم

میگم اینا به درد کسی نمیخوره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط