{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شعر میگویم ولی معشوقه ای درکار نیست

شعر میگویم ولی معشوقه ای درکار نیست
آه،من دیوانه ام دیوانه بودن عار نیست!
دیدگاه ها (۶)

دیگه تلاشی نمیکنم واسه داشتنت، خز شدی بس که همه داشتنت...

نیمه گشمده که همیشه"معشوقه" نیست:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط