{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صداش، چشاش اصلاً همچیش 🤤🔥

صداش، چشاش اصلاً همچیش 🤤🔥
دیدگاه ها (۷)

اسمشو نمیدونم یکی تو کمنتا بگه 😐

میدونم ریدم بروم نیارین 😔بعدا براش ادیت میزنم 🙂

کپشن با خودتون 🙂

تصوراتم بهم ریخت😐❌

بانو رو باید بپرستیی بانو Kim HYUN عالیهه.......صداش🛐خودش🛐هم...

بانو سونگ هه کیو صداش پرفکت خودش پرفکتهمچیش پرفکتچی بگم آنقد...

بزرگترین شکستم این بود که او بچه پسره بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط