{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیبا بود.

زیبا بود.
دیدگاه ها (۰)

اوه اوه خیلی ضربه ی حقی بود....

چیشد ؟چرا من هرچی میبینم گیج تر میشم؟؟

به نظرتون میبینیم؟؟

ولی قول ی همچین پدرایی.......

زیبا زیبا زیبا زیبا زیبا زیبا ااااااااااا !😭🤣یه سوال ... شنو...

✿.。.:* ☆::. زیبا .::.☆*.:。.✿『мR』زیباㅇ ㄹ┊͙ ˘͈ᵕ˘͈زیباೄྀ࿐ ˊˎ-ɪᴹ...

موزیک دکلمه متن شعر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط