{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#ķoòçhę_sąrđ

#ķoòçhę_sąrđ
دستاتو توی این کوچه سرد میخوام
بیای ها کنی تو دستام با نفسهات..
دیدگاه ها (۴۲)

#مادر را خدا آفرید تا از خودگذشتگی را معنا کند..

تُو قَوی‌تَرین‌ نقطه‌ضعف‌مَنی..

لنتیییی اخه تو چرا اینقدر شیرینی 😃

ŋσi乙ყ ..

تو برام خورشید بودی توی این دنیای سرد...آهنگ دستای تو داریوش...

الان این ویدئو ها چه تعصیری تو زندگیت داره که هی گزارش میکنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط